Tema:
Autorius: fenix
Data: 2018-03-08 21:00:44
2018.03.02 18:59, Ramaas rašė:
> Labas,
>
> kas čia galėjo nutikt, jau kelinta diena pora kart per dieną, netikėtai,
> ima ir išsijungia vaizdas ekranas tiesiog patamsėja, surinkus
> alt+ctrl+del tada meta lentelę, kad kompe nėra draiverių video plokštės
> vaizdui valdyt, išjungus kompą ir vėl paleidus viskas susitvarkę,
> windows 10 pasileidžia yra ir draiveriai video plokštės, jokių defektų
> neįžiūriu. Praeina pusdienis o kartais ir pora valandų bac ir vėl
> kartojasi su draiveriu dingimu. (tokios problemos daug metų nebuvo dar)
> Kompas 21” lenovo ideacentre B300 (viskas monitoriuje) windows 10

> [...]

o uzlinksta po kiek laiko nuo ijungimo? po minutes ar po ilgesnio laiko
tarpo? ka darai, kai issijungia - geimini, filma ziuri ar nera sistemos?

man pirma nuojauta, kad atshoko ventiliatorius nuo plokstes ar
termopasta perdziuvo, o gal ventiliatorius apaugo kilimu. klasika.
kad pzdc butu nemanau, nes paprastai pradeda artefaktus metyt.

kaip patikrint neardzius? parsisiusk utele kokia ir downclockink iki
minimalios imanomos reiksmes, jeigu padejo, isvada kaip ir aiski