Tema:
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-09 16:44:49
P.S. Ant tų žodžių - tik ką iš vieno kiek besigaudančio kompuose kliento
gavau muilą - savaitės pradžioj jis rašė, kad BSOD'ais kompas spjaudytis
pradėjo, patariau pradėt nuo gamintojo draiverių - dabar parašė, kad jau
3 dienas viskas OK. Taigi, turim 3 atvejį per savaitę.

M$ pydarai ble su savo "best ever windows" ir nekontroliuojama savivale
žmonių kompuose.
Už bazarą atsakau.

Gero savaitgalio.

--