Tema: Re: Vienas torrent klientas vienam/porai namu ukiu. Automatizavimas
Autorius: fenix@h
Data: 2017-11-21 23:45:33
2017.11.21 20:59, Caponi rašė:
> Jeigu aš nuimčiau varnelę Transmissione "Prompt for download options
> when adding a new torrent" ir uždėčiau varnelę Firefoxe "Do this
> automatically for files like this from now on" prieš tai patikrinęs, kad
> defaultinis pasirinkimas torrent failam yra "Open with Transmission
> Remote GUI", tada taip, lygiai vienas pelės kairiojo klavišo clickas.
> O savo fantazijų gali nefilmuot, ačiū :-)

nu supratau "Open with Transmission Remote GUI" yra artima tam, ko as noriu.

mano fantazija tokia: paspaudziu ant .torrent failo, jis be jokio
prompto suvaziuoja i kompo downloads folderi, qbittorent automatiskai
jau zino ka daryt - po keliu-keliolikos min gaunu pranesima, kad
failas/filmas parsiustas.