Tema: Re: Vienas torrent klientas vienam/porai namu ukiu. Automatizavimas
Autorius: niekas
Data: 2017-11-21 11:47:54
2017-11-21 11:32, fenix@h rašė:
> kitaip perfrazuosiu - tu jungiesi prie savo transmissiono per tarkim
> telefa? jei taip - kaip pridedi ten naujus torrentus, nupasakok seka plz

Ash ne Caponi, bet irgi naudojuos transmissionu..
Pasileidi transmision serva namuose ant ko nori.. (pvz pas mane ant
openmediavault serverio).
Jei kazka noriu budamas belekur parsiusti i namu servaka: jungiuos i
namus per vpn, spaudziu ant torrento/mgneto nuorodos, ragelyje
pasileidzia transmission apsas ir viskas..
Parejes namu valgau cipsus ir ziuru filma.

Zodziu realiai trys klikai telefone: VPN on> torrento linkas> Remote
Transmission app'as....

:)