Tema: Re: Vienas torrent klientas vienam/porai namu ukiu. Automatizavimas
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-21 12:09:57
Telefonu nesijungiu. Kompuose, kaip rašiau, naudoju Transmission Remote
GUI - vaizdas ir usability 1:1 kaip įprasto torrent kliento (panašu, kad
ir į tą patį uTorrent), tik tiek, kad realiai viskas vyksta NAS'e.
Transmission'ą pakurt ant savo laptopėlio tikrai galėsi, o kas link
Remote GUI ar analogo ant telefono - pasigooglink, aš beveik įsitikinęs,
kad yra, nereikės tada jokių folderių sinchronizacijų - paspaudei ant
linko ir pamygai OK ar kokią tai panašią knopkę ir viskas siurbiasi.
Anava neiškenčiau ir kaliau į googlą -
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.neogb.rtac&hl=en

--
Caponi