Tema: Re: Vienas torrent klientas vienam/porai namu ukiu. Automatizavimas
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-21 20:59:22
Jeigu aš nuimčiau varnelę Transmissione "Prompt for download options
when adding a new torrent" ir uždėčiau varnelę Firefoxe "Do this
automatically for files like this from now on" prieš tai patikrinęs, kad
defaultinis pasirinkimas torrent failam yra "Open with Transmission
Remote GUI", tada taip, lygiai vienas pelės kairiojo klavišo clickas.
O savo fantazijų gali nefilmuot, ačiū :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/