Tema: Re: Vienas torrent klientas vienam/porai namu ukiu. Automatizavimas
Autorius: AV
Data: 2017-11-21 12:56:34
Na tai imi dropbox'ą ten keli torrent failus, o serveris skanuoja tą
katalogą ir automatiškai startuoja naujus torrentus.

"fenix@h"  wrote in message news:ov0utu$hq8$1@trimpas.omnitel.net...

2017.11.21 12:18, niekas rašė:

> ???
>
> P.S. kadangi turiu pakūręs keletą serveriu, tai iš ragelio iškart
> pasirenku kur noriu kad parsiustų turinį- vienus į namus, kitus į
> darbą.. trečius sumetu tiesiai broliui, esančiam išvis uk...

matai, as nesiryztu vertinti tavo poreikiu, bet mano poreikis yra
akcentuoju:
1. 1 paspaudimas
2. siurbiasi i nutolusi torrent serveri

dabar cia visi "korifejai" aiskina kad yra web klientas ir pan brieda,
kas visiskai neaktualu, kai poreikis yra 2 useriams, kurie nei nori, nei
juos riekia apmokyti dar vieno nenaudingo softo (mokytoja ir valdininkas
po 55+ metukus... 1 win kompas, 1 android plansetai), kad jie galetu
atsisiusti savo serialus ir pan.

jeigu butu torrent klientas tame paciame kompe/irenginyje - butu
paprasta, dabar visa tai padaryti 1 paspaudimu yra biski idomiau.
tikejausi, kad yra kazkoks sprendimas atsisakyti ir 3rd party appso su
sync. utorrent cloudas gaaaaal paeis.

magnet linkus palaidojau. px.