Tema: Re: Vienas torrent klientas vienam/porai namu ukiu. Automatizavimas
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-21 11:25:11
Tiksliai nieko labai nepasiūlysiu, bet pradėt gali nuo pasidomėjimo
minėtu multiplatforminiu Transmission'u. Mano atveju jis sukasi ant QNAP
NAS'o, kompuose gyvena Transmission Remote GUI, kuris atrodo kaip
įprastas torrent klientas, tik jis realiai jungiasi per nurodytą IP ir
portą prie devaiso, kuriame sukasi pats Transmission'as, žodžiu, visi
kompai realiai valdo tą patį daiktą, magnetai, kiek pamenu, papildomų
klausimų nesukėlė. Papildoma opcija valdymui - pas Transmission'ą yra ir
web interfeisas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/