Tema: Re: Vienas torrent klientas vienam/porai namu ukiu. Automatizavimas
Autorius: fenix@h
Data: 2017-11-21 11:28:36
jau neblogai! Aciu uz pavyzdi
taip, noreciau apsieiti be synology. tam paskirtas nukrioses laptopas,
ant kurio galima pakurti bileka nemokamo.

ka ketinu ismeginti:
1. Useris savo irenginyje parsisiuncia .torrent, issisaugo ji download
folderyje
2. Userio irenginys susisyncina kas valanda tarkim su torrent klientu -
..torrent failai atsiduria tame paciame irenginyje kur torrent klientas
3. Automatiskas dir watchas - torrentas pradeda siustis automatiskai

Sukonfiguravus uztektu lygiai vieno paspaudimo.

Klausimas, kaip su pvz magnet linkais, ir, aisku su ipad taip neiseis?