Tema: Re: Kompo izeminimas
Autorius: -Lameris-
Data: 2008-04-07 21:55:12
Taigi jau paaiškinau - skalbyklė įjungta į rozetę tik skalbimo metu. Nėra
elektros ir jos niekas nejungia, gali būti tas nulis ir atjungtas. Baigia
skalbti iš karto išjungiu iš rozetės, tik po to skalbinius išimu.
Taip kad šašlykų nebus, nesidžiaukit. O įnulinau tam, kad maža kas gali
atsitikti skalbimo metu.