Tema: Re: Kompo izeminimas
Autorius: Evaldas
Data: 2008-04-04 21:24:21
Elektriku irgi buna Lameriu. :) Ypac jei visas elektriko mokslas - kazkurio
tai numerio profesine technikos mokykla.
Bet ne pyzdavotis as cia ruosiuosi. Siaip jei tikrai nori paaiskinsiu kuo
skiriasi izeminimas nuo inulinimo. Su salyga kad isklausysi, o ne gasdinsi
savo tevu elektriku.
Jei reikia uzeik i svecius - vaizdziai parodysiu, su pakratymais.