Tema: Re: Kompo izeminimas
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2008-04-06 02:32:15
A)kad lipant i vonia elektra pistu ne kaip su bybiu bet tik kaip su pizute
B)kad gamta lengviau padarytu savo darba tau maudantis i vonia telika
imerkdama
C)kad tau ramiau miegotusi "pas mane net vonia izeminta!"
D)kad atskridus ateiviams izemintoje vonioje galetum apsisaugoti nuo ju
naudojamos minciu kontroles

Varianta rinkis pats