Tema: Re: Kompo izeminimas
Autorius: YogiBear
Data: 2008-04-05 22:09:31
Perskaiciau visus postus.
Man laiptineje vietoje 0 buvo netycia atsiradusi antra faze.
Rezultatas: Sudege el.zadintuvas, laptopo pakrovejas, koloneles. tik tiek!
labai gerai pasisieke kadangi likusi aparatura buvo visai netyciom isjungta
is rozeciu!
Izeminta nebuvo.
Kompas pajungtas per upsa isgyveno, upsas rode itampa 360V - 380V.
Galvojat jums taip negali buti.. as irgi taip galvojau...
Dabar kur galejau pravedziau "zeme" is skydelio. kur ne tan ne...
Dar vienas momentas... vienu metu (labai senai) buvo inulinimas rozeteje
(toks eleGtrikas _rekomendavo_)  ir senas skeneris (jungiamas per lpt dar)
tai su juo buvo tokia anomalija kad kas ~15 minuciu mirkciojo jo lempa,
atjungus inulinima anomalija dingo.
Tiesiog faktai pamastymui :)