Tema: Re: Kompo izeminimas
Autorius: -Lameris-
Data: 2008-04-07 17:30:06
Ne, buvo paprasta lemputė, ne neoninė, paėmė už dviejų galų ir švietė. Bet
ko čia prie manęs prikibot, nelaikau aš skalbyklės kiaurą laiką įjungtos į
rozetę, išsiskalbia ir ištraukiu. Nebus elektros niekas ir neskalbs, gali ir
nulį atjunginėti. Pats žinau, kad pakratyti gali, todėl pasirinkau mažesnę
blogybę, nes visai neįžeminta didesnis blogis, nei įnulinta.