Tema: Re: Kompo izeminimas
Autorius: Dzytaras@NB
Data: 2008-04-04 19:04:50
ale kaip su kompu buvo: kazkaip jungiau monitoriaus laida paprasta VGA ir
trenke kazkas, psk dar kart bandziau, dar kart.. tai pasirodo dar buvau
prilietes kazkoki metalini muzikos irengini (ar reverba, ar seip garsu
procesoriu..). na ismatavau itampa: ~220V :). amperu nepamenu ar matavau,
bet matyt ju mazai ten labai buvo. bet vistiek jautes.. o seip tai galit
pabandyt priliest monitoriaus (tada bandziau CRT, kaip del LCD nzn..) laido
gala, kur jungt i kompa, ir priliest radiatoriu :) o jei jau i kompa ikistas
monitoriaus laidas, tai ir prilietus kompa ir radiatoriu trenks tie 220 su
mazai amperu.. :)

vnz, kazkaip monitorius praleidzia juntama srove per VGA laida.