Tema: Re: Kompo izeminimas
Autorius: Alvidon
Data: 2008-04-07 17:29:25
Variklis 1000 omų ? T.y. 48,4W ? Čia plaukų džiovintuvo ? Nors jei rimtai,
tai jei 50W variklis, jo varža (matuojant testeriu) bus žymiai mažesnė, ba
galia nurodoma darbinėm apsukom, stovint/startuojant srėbteli daugiau,
ko pasėkoj ir žmogėnas paveiksliuke gauna daugiau.
Analogiškai ir su maitiakais. Su arbatinukais būtų "paprastai", be plonybių.