Tema: Re: wifi routeris
Autorius: valytojas
Data: 2021-02-12 22:45:40
Čia prieš kelias dienas laužiau galvą dėl šito, nusimato 3-4 objektai per
artimiausius 3 metus po ~500 portų.

Anot BlueBridge/Atea/Telia Clearpass ir 2530 dirba be problemų. Patys ant HP
A5120 užleidom.

2530/2540 vs 6100 - esminis skirtumas - naujas OS ir RAM net 4GB, tai
kažkaip nuteikia - blizgučiai sveria ir jiems reikia resursų arba OS ne taip
optimaliai padaryta kaip senoji.
Čia beveik niekinis palyginimas -
https://www.arubanetworks.com/assets/eo/AAG_CX-6100-Switches-Why-Upgrade.pdf
Čia klausimai dominuoja apie naują OS -
https://community.arubanetworks.com/community-home/digestviewer

Ką naudojate - HPIMC ar AirWave? Pas mus ant HPIMC daug sudėta, tad reikėtų
išsiaiškinti ar su 6100/6200 ir nauja OS draugaus sklandžiai.

Manau 2530 imsime tiek kiek bus galima gauti - patikimi ir be didelių
problemų. Svarbu nenaudoti kaip core video srautams surinkti į
masyvus/saugyklas, truputi springsta, tam reikalui reikia 2930F imti.

Neramina mane kitas klausimas, mūsų bendras pažįstamas Uroška apie PoE++(6
klase 802.3bt) jau kalba "ryt/poryt jau reikės", gali tai priversti
žvalgytis į naujesnes serijas.

"Lapinas"  wrote in message news:s0460r$7ka$1@news.i-klubas.lt...

Neraganėk, geriau patark. Reik dar keletą svičų nusipirkt.
Su mintim, kad tiktų Clearpass, žiūrėt 2540, 6100 ar nesukt kabančių ir imt
2530?
Į komutacines spintas mažoms grupėms su IP telefonais. 24 portų per akis.

Vidinis balsas kužda, kad 2530 užteks, bet tuose naujesniuose dar visokių
magiškų keturių raidžių santrumpų prirašyta. Pralaidumo užteks ir
2530-tiems.