Tema: Re: req: wifi routeris
Autorius: xc
Data: 2021-01-20 09:11:02
Aš panašioje situacijoje pasistačiau Ubiquiti AC-LR AP į namo centrą.
Jis teoriškai ir galią gali padidinti (bet pakanka defaultinės) ir
antenas signalo priėmimui tipo pagerintas turi. Dengia.

Minusas būtų to UBQT valdymas - su apsu per telefoną tik baziniai
nustatymai, nori kažko navarotnesnio, turi diegtis kontrolerio softą.
Pats AP jokio webinio valdymo interfeiso neturi :(