Tema: Re: req: wifi routeris
Autorius: Spakainas
Data: 2021-01-20 14:42:51
Nu ne, ~135 be garažo. Prikabinu planą. Raudonas taškas - huawei
routeris virš sieninės spintos, iš jo kabelis į switch'ą, iš jo laidai
po visą namą į rozetes (tame tarpe ir iki žalio taško). Žalias taškas -
komp tinklo rozetė sienoje, kur įkištas TP-Link routeris su antru wifi.
Geltonas kvadratas - laikina karantininė darbo vieta, kur reikia
stipraus wifi. Iš bėdos žinoma galiu kabeliu laptopui inetą paduot iš
rozetės, bet nelabai noriu (nx tie laidai), plius ne vien laptopui wifi
reikia.