Tema: Re: req: wifi routeris
Autorius: Bronco
Data: 2021-01-19 22:15:39
On 2021-01-19 21:35, Spakainas wrote:
> Sveiki
> situacija: 1 aukšto name yr

Koks plotas (dydis) to namo? Jei jo plotas iki 200 kvm, tai pastačius
teisingoje vietoje (arti geometrinio centro) vieną gerą routerį, turėtų
wi-fi traukti visuose namo galuose, ir net gal ant 5 GHz. O toks
variantas greičio požiūriu būtų optimalus, nes jokių junginėjimųsi ir
maksimalus greitis.

Dėl gero routerio, tai aš paskutinius kažkiek metų pasitikiu Netgearais.
Konkrečiai R7000 nors ir nenaujas modelis, bet jau laiko gerai
išbandytas, lupa wifi kaip priklauso, palaiko 3rd party firmware, jei
reikia kažkokių gudresnių opcijų. Esu keletą kartų rekomendavęs jį
panašiais atvejais kaip tavo, tai visais atvejais tai išsprendė ryšio
problemas.