Tema: Re: wifi routeris
Autorius: Lapinas
Data: 2021-02-06 07:10:14
Dabar į KS esu supirkęs 2530, centre 2920 (šitoms, jei neklystu, yra
valdymas portų lygyje, bet neidentifikuoja devaiso), jei reiks - pakeisim.

Dar buvau palaiminimą gavęs Clearpass diegimo metu bevielį perdaryt į HP,
tikiuosi kai grįšim prie šio klausimo sprendimo nekeis.

Realiai UBNT užknisa. Pagrindiniam ofise beveik visos darbo vietos bevielės,
tai biški nervuoja kai bosų bosams ryšys sutrinka. Nedažnai, ne daugiau kaip
3 kart metuose, bet vis tiek užknisa.