Tema: Re: req: wifi routeris
Autorius: Bronco
Data: 2021-01-19 22:33:12
On 2021-01-19 22:20, Teisybes Dele wrote:
> pas ji is krasto 3-4 sienos, tai is vidurio bus 2 muro sienos, gali
> nelabai dziugint pakrasciuose signalo lygis. Na be patalpu plano
> nesuplanuosi wifi.

Čia gal įdomiau, kas per sienos? Nes pas mane R7000, stovėdamas viename
namo gale (įvadas prie garažo), kala taip, jog kitame aukšte priešingame
namo gale jautresni įrenginiai dar kabinasi net ant 5GHz. Čia dar
pridėjus, jog perdanga tarp aukštų - monolitas... O tame aukšte, kur
R7000 stovi, tai absoliučiai visur 5GHz laisvai.

Bet aišku, būtų smagu pasitikrint praktiškai kažkaip prieš perkant, nes
kas ten žino kas ten pas Spakainą sienose sukišta.

Va, dabar sėdžiu per beveik 3-is sienas nuo R7000, atstumas kokie ~8
metrai, 5GHz, tai google pixelis transmit link speed laiko 526 Mbps.