Tema: Re: wifi routeris
Autorius: Lapinas
Data: 2021-02-11 21:02:18
Neraganėk, geriau patark. Reik dar keletą svičų nusipirkt.
Su mintim, kad tiktų Clearpass, žiūrėt 2540, 6100 ar nesukt kabančių ir imt
2530?
Į komutacines spintas mažoms grupėms su IP telefonais. 24 portų per akis.

Vidinis balsas kužda, kad 2530 užteks, bet tuose naujesniuose dar visokių
magiškų keturių raidžių santrumpų prirašyta. Pralaidumo užteks ir
2530-tiems.