Tema: Re: --==Kasmetinis 16-as "HW MEET'as
Autorius: benamis
Data: 2020-09-18 12:15:02
Na tik nedidele saujele zmoniu zino kas ten kur hostina ir ka ten
trecios salys priziuri ar apskritai kaip viskas organizuojama. Tai
beabejo nereiskia, kad likusiems reikia teikti kazkias atsiskaitas.
Tiesiog didziajai daliai vartotoju news=omnitel=telia ir ablomas=news
adminas. Bet koks pasiteiravimas interpretuojamas kaip priekaistas ar
verksmai, tai dar klausimas kam cia reikia mokytis bendrauti normaliai.

Beje, matyt nepastebejau, gal ir buvo kazkokia tema uzsukta padiskutuoti
del news'u ateities