Tema: Re: --==Kasmetinis 16-as "HW MEET'as
Autorius: ABLomas
Data: 2020-09-18 11:52:07
On 2020-09-18 10:35, benamis wrote:
> Na ablomas dirba telia greiciausiai ne uz aciu tad labdara kaip ir
> vadinti nesigauna.

Niufsai figūruoja kaip ne telia sistema (t.y. Telia tik hostina,
prižiūri ir t.t. trečia šalis). Su darbu tai niekaip nesusįję, apart to,
kad domain iš ten ir hostinimas, niekas man to neapmoka ir nefinansuoja.
Aš kelis kartus siūliau pasidalint idėjom, bet vietoj to pasiūlei
neatrašinėt į mano paties postą kur replajinai.
Akivaizdu, kad niufsai išsigimė pakankamai - nelabzas tik labiausiai
reiškės, bet labiausiai reikalus sušika ir naujokus atbaido užkirmiję ir
prarūgę troliai, kurie nesugeba nei konstruktyviai diskutuot, nei savo
minčių reikšt, nei palaikyt kalbos.
Primygtinai siūlau pabaigt šį temos teršimą (skaityt tarp eilučių), arba
pradėt bendraut normaliai.