Tema: Re: --==Kasmetinis 16-as "HW MEET'as
Autorius: Caponi
Data: 2020-09-18 11:32:57
Tai vat kad ne mūsų reikalas, nei jo vadovų ar bendradarbių
pasitenkinimai, ar algą gauna už valandas, ar už padarytus darbus, fakto
tai nekeičia - newsų serverio palaikymas ir modernizavimai 100% ant
ABLomo pečių ir tai daroma iš labdaringų paskatų, palaikomų asmeninio
entuziazmo ir naudojant asmeninį savo laiką. Tokio konstruktyvumo
pasiūlymai, kokių didžioji dalis yra dabar (kaip rašiau, žiūrint iš
šalies, nes man iš esmės px tie newsai, tai grynai laiko žudymo mašina,
tai kol jie gyvi, naudosiuos tom sąlygom, kurios bus ir niekam neturėsiu
pretenzijų) yra šūdo verti ir kaip minimum stipriai užpisantys tą
asmenį, kuris vienintelis kažką daro (užtenka ir "reikia daryt...",
nebūtinai "ko nepadarei..."). Aš tikiu, kad siūlytojai įsivaizduoja, kad
jie kažką baisiai gero ir protingo beigi naudingo generuoja, bet
faktiškai geriausiu atveju jie verti visiško ignoro.

P.S. Nieko asmeniško aš prieš visus tuos siūlytojus neturiu, šneka apie
konkrečius veiksmus konkrečioj situacijoj.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/