Tema: Re: --==Kasmetinis 16-as "HW MEET'as
Autorius: Caponi
Data: 2020-09-18 09:38:10
OK tavo pozicija aiški, bet kaip rašiau, iš šalies pažiūrėjus į kelis
analogiškus pustrydžius situacija tokia, kad faktiškai tik ABLomas tuos
newsus daugiau mažiau palaiko ir tai daro labdaringai (milijonierius?
:-)). O siūlytojai sulenda su siūlymais tada, kai to niekas neprašo, o
jei paprašo konkretizuot ar prisidėt prie modernizacijų - mikliai
dingsta. Analogiškose situacijose aš asmeniškai elgiuosi gerokai
griežčiau ir kategoriškiau nei ABLomas :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/