Tema: Re: --==Kasmetinis 16-as "HW MEET'as 2020"
Autorius: Juozas K.
Data: 2020-09-17 11:34:49
"ABLomas" <abl@xxx.lt> wrote in message
news:rju146$7ju$1@news.omnitel.net...
> Aš priimu konstruktyvius pasiūlymus - ką daryt. "Nedaryt nieko" ne
> išeitis, nes ten net jei ignoruot spamą,

o labai butu blogai toks kompromisas - palikti autentifikacija tik
uzsieniui, ir kartais tiesiog pabaninti LT IP (+tarkim automatu isimant is
banlisto pvz po savaites ar dvieju, kad net flat eartheriai nesijaustu
visiskai apleisti ir bent kartais gautu nors trupineli amerikos)? cia su ta
mintim, kad as tikrai nemanau, kad nelabsai kas diena labai jau ten daug
vargtu _fiziskai_ visur bastydamiesi in real life vardan nauju LT IP
paieskos, nes net aniems, tas tikras kalnus galintis nuverst entuziazmas
uzplaukia ne dazniau nei per pilnati, juolab, kad per nekurias is ju gal is
viso yra tiesiog meniskai uzgeriama, o isgeres juk nesiims vairuoti, kad po
visur laptopa patampyt? tad imho situacija visai gerai susireguliuotu ir
pati, nes viskas remtusi i turejima bastytis IRL, net geriausi nelabsai
neturi tiek entuziazmo, blyn, gal jis is vis laptopo neturi, taigi...

todel ir manau, kad reikia megint viska suvaldyt kuo paprasciau, nes itariu,
kad dabar viso sito maintenancas reikalauja kur kas daugiau pastangu nei
galetu, padarius taip, kaip siulau, i ban lista tiesiog kartais ramiai
itraukinejant pavienius LT IP, o ant viso uzsienio - autentifikacija,
rezultate gautusi, jog nei kazkokius ten proxy listus reiktu updatinti ir
priziureti, jie ir taip papultu po bendru "uzsienio_IP" listu reikalaujanciu
auth, postinkit i sveikata is kur norit, koks skirtumas? o milijonus nauju
accountu nelabsai tikrai nesugebes prikurti, turint omeny, jog tam dar net
emailais kontaktuot reikia netingeti, kurti nauja dezute, t.y. reikia ideti
bent siek tiek pastangu impersonuojant nauja zmogu, nes automatinio
approval'o juk nera. o zinomus LT proxy galima palikt uzbanintus kaip dabar,
visi kiti LT IP turi buti laikomi nekaltais.

rezultate gautusi ir freedom, ir tikrai mazai kas susidurtu su poreikiu
studijuoti visokius ten "kaip susikonfiginti newsus", ten informacija nors
ir elementari, bet daug kam norisi miegoti dar nepradejus skaityti, live
mail meniu labirintai, new edition. reikia, kad butu kuo maziau bet kokiu
veiksmu, tiek administracijai, tiek useriams, juo labiau naujokams, zmones
siais laikais tekstu neskaito.

+ kaip sake, butu idealu POSTinant is uzsienio IP gauti servo error: "butina
registracija, prasome perskaityti instrukcija esancia adresu: www.newsai.lt"
jame butu paaiskinantis trumpas tekstas su paveiksliukais, galeciau pridaryt
screenu ivairiems softams.

nu ir viskas, sitas erroras issoktu tik tiems, kurie megina prieiti is
uzsienio. nueitu i nurodyta www, parasytu emaila naujo userio sukurimui,
paziuretu pikcherzus, keleta click ir viskas vaziuoja, jokiu galvos
krapstymu kodel neveikia, paslaptingu how-to postu ieskojimo. o visi LT_IP
useriai galestu postinti kaip visada. tik turiu itarima, kad cia neina
susisukt be zingsio papildomo LT_IP useriams, to, kur postinant reikia
ivesti belekoki user/pass. na bet jei ir taip, viska issprestu konkretus ir
aiskus servo error replyjus su nuoroda, arba net be jos, o tiesiog su
tekstu: "programos nustatymuose uzpildykite user/pass langelius, rasant is
LT jie gali buti bet kokie". dekui uz darba.