Tema: Re: --==Kasmetinis 16-as "HW MEET'as2020"=PS0tIChydWdzxJdqbyAyNiBkLiAxNSB2YWwuKQ=
Autorius: Spakainas
Data: 2020-09-17 08:31:32
Aš kaip supratau, keliai yra du - vienas yra išjungt newsus, kitas -
apsitvarkyt. Palikt kaip yra - nesigauna, nes bardakas. ABLomas čia ir
taip vienas tempia tuos newsus, jie jau senai turėjo būt uždaryti, nes
realiai niekas (apart dalyvių) taip ir nesupranta nx jų reikia.

Jūs rimtai pasiilgot nelabso nerišlių eilėraštukų apie putes ir artimąjį
kosTmosą?