Tema: Re: --==Kasmetinis 16-as "HW MEET'as
Autorius: ABLomas
Data: 2020-09-17 01:03:56
On 2020-09-16 15:25, android wrote:
> Man labiau prie sirdies visiskai laisvas newsu formatas kaip pries 20
> metu buvo. O tu pasenai,
> akiratiis siaureja ir nepastebi, kad tampi tampi lukašenku. Kaikurie
> kiti taipat.

Prieš 20 metų IT...
Feizbuko nebuvo. Gūglas buvo mažytis. Yahoo buvo monstras, Excite irgi
buvo "big thing". Myspace irgi man rodos nebuvo, bet per tą laiką jis
užaugo ir numirė - ir čia kalbam ne apie tūkstančius userių, o apie
milijonus. Inctagramos, pinterestai ir belenkiek kitų socializacijos
būdų, kurie realiai išsiurbė vartotojus iš useneto - tiesiog tada nebuvo.

"Palikt kaip prieš 20 metų" - tai tas pats, kaip bandyt atsukt visą
progresą. Nu nebuvo ribojimų, bet nesirinko tie žmonės prieš kelis
mėnesius - nebe tie interesai (nors pagal kai kuriuos skaičiavimus
usenet'as vis dar didžiausias pasaulio soc. tinklas, bet labai jau
targeted reik =)
Nebegrįš tie laikai, susitaikykit.

Nesinori? Tada paklauskit savęs - o ką gi padariau AŠ, kad į niufsus
ateitų žmonės? Ar parašei savo soc. tinklų burbule kvietimą? Volcano iš
newsų (o.games) pvz. taip ir padarė, net ne tik soc. tinkluose, ale ir
forumuose.
Ar užuot autosų stilium išlazdavojęs naujoką pamėginai jam padėt?
Ar bandei pasidalint čia kažkokia unikalia informacija, tikrai įdomiom
temom, užuot fleiminęs?
Jei ne, tai dar galima tą padaryt, žiū, jei kiekvienas pritrauks po
vieną įdomią asmenybę - gal ir nebus mirties.
....o jei kiekvienas ir toliau galvos, kad čia viskas ir savieiga turi
veikt kaip prieš 20 metų, tai nu vat štai jums ir prašom, turim ką turim...