Tema: Re: Skaitėt?
Autorius: KandysRomka
Data: 2018-12-07 15:36:59
World Of Tanks geras accountas irgi pinigus kainuoja. Kazkada chebra
taip usdirbinedavo ir World Of Warcraft auksto lygio herojus parduodami.
Kriptovaliutos, mano manymu, puikus dalykas, tik su isliekamaja verte
gali but problemu. Kas spejo i laiva ir tuo pasinaudojo, tas neblogam
pliuse. Tik ten kaip pokeryje, yra laimetoju ir yra prasilosusiu.