Tema: Re: Skaitėt?
Autorius: Juozas K.
Data: 2018-12-07 00:17:39
"Sniegas" <sniegas@uzsienyje.uk> wrote in message
news:puc48e$krr$1@trimpas.omnitel.net...
> Visos tos valiutos, kaip ir popieriniai pinigai tėra tiesiog žmonių
> susitarimo reikalas. Kaip dabar niekur parduotuvėje neatsiskaitysi
> prieškariniais litais, taip ir bitkoinas arba po truputį gyvuos, arba
> visai numirs. Na, pardavėjas neims iš tavęs bitkoino ir ką padarysi? Nėra
> jis padengtas nei auksu, nei prekėmis, tiesiog išgaunamas švaistant veltui
> žemės resursus. Kad jį gauti nereikia darbo įdėti, tereikia tik mašiną
> pakurti, kuri nesukuria jokio produkto, tiesiog sukasi ir naudoja elektrą
> ir tiek. Lygiai tas pats, kaip aš pradėčiau atsiskaitinėti popierėliais
> [...]

as galiu tik spelioti, kodel leidi sau daryti daug ivairiu isvadu be
gilesnio pasidomejimo, bet tingiu. antra, ne visos kriptovaliutos
"iskasamos" svaistant elektra. ne visas apskritai imanoma "iskasti". kokia
nors SEBu palaikoma XRP valiuta nera iskasama, daug kas jos net nelaiko
tikra kriptovaliuta, nes yra kontroliuojama. be to, pagal Ethereum planus si
valiuta irgi ne uz ilgo turi pakeisti algoritma ir tapti kasama be elektros
sanaudu, kitu principu. todel sakau, bent siek tiek pasidomek, o ne tik
paciu didziausiu pesimistu istorijas teisink, kurios neretai buna dar ir
papildomai pritemptos iki irodymu, o irodymai pritempti iki ju.