Tema: Re: Skaitėt?
Autorius: Sniegas
Data: 2018-12-06 23:27:42
Visos tos valiutos, kaip ir popieriniai pinigai tėra tiesiog žmonių
susitarimo reikalas. Kaip dabar niekur parduotuvėje neatsiskaitysi
prieškariniais litais, taip ir bitkoinas arba po truputį gyvuos, arba
visai numirs. Na, pardavėjas neims iš tavęs bitkoino ir ką padarysi?
Nėra jis padengtas nei auksu, nei prekėmis, tiesiog išgaunamas švaistant
veltui žemės resursus. Kad jį gauti nereikia darbo įdėti, tereikia tik
mašiną pakurti, kuri nesukuria jokio produkto, tiesiog sukasi ir naudoja
elektrą ir tiek. Lygiai tas pats, kaip aš pradėčiau atsiskaitinėti
popierėliais nuo saldainių.