Tema: Re: Skaitėt?
Autorius: Sniegas
Data: 2018-12-07 14:26:28
O pats daug žinių turi apie eurą ar dolerį, finansinę sistemą aplamai,
apie bankų veiklą? Bitcoin nėra valiuta ir niekada netaps. Štai aš turiu
plastikinį svarą - ant jo užrašas "I promise to pay the bearer on demand
the sum of ten pounds". Karalienės pažadas. Bitcoinas tas pats, kaip
rublis cccp laikais - tiesiog šikpopierius buvo, už kurį net tualetinio
nėjo nupirkti.