Tema: Re: Skaitėt?
Autorius: Sniegas
Data: 2018-12-07 14:08:55
Ko nėra? Smėlio? Tu man parodyk tokį daiktą, kurio nebūtų galima
nupirkti už dolerius? Tą patį bitcoiną nusipirkę vėliau arba keičia į
prekes, arba parduoda už tuos pačius dolerius kai pabrangsta. Buvo
laikai, kai kasimas labai apsimokėjo ir visi puolė įrangą kasimui
pirkti. Buvo gi net specialių kompiuterių, kurie buvo skirti tik
kasimui. Eilinė finansinė piramidė ir tiek.