Tema: Re: Skaitėt?
Autorius: Sniegas
Data: 2018-12-07 15:28:07
Auksas yra valiuta, doleris tėra popieriukas. Kad nesinešioti aukso
kišenėse išrado popierių, po to, kad nesinešioti daug popieriaus
kišenėse išrado kreditinę kortelę. Aš suprasčiau bitcoino naudingumą,
jei man kas duotų bitcoin kreditinę, kad nuėjęs į parduotuvę be problemų
galėčiau atsiskaityti pirkdamas bulkutes.