Tema: Re: Skaitėt?
Autorius: amenox
Data: 2018-12-07 12:45:21
Sukeisk bitkoinas ir auksas savo tekste ir tai bus absoliučiai tas pats. :)
Skirtumas tik kad bitkonais operuot patogiau.

"Sniegas"  wrote in message news:pudi17$mfj$1@trimpas.omnitel.net...

Auksas padengtas auksu. Jį išgauti reikia pastangų. Išgauti bitkoiną
tereikia nusipirkti mašiną ir įjungti. Pinigai tėra transformatorius. Tu
pagamini prekę, iškeiti į pinigus, už pinigus nusiperki kitą prekę.
Bitkoinų kasimas negamina jokios prekės. Tuščiai tik šildo planetą ir
eikvoja resursus. Ir aš džiaugiuosi, kad toks šūdas žlugo.