Tema: Re: Priminkite, kokį RAM'ą dėti į H370+i5 8500 komplektą?
Autorius: bat0nas
Data: 2018-11-28 22:10:46
On 2018-11-28 09:20, Remigijus wrote:
> Ryzen duotų ne tik keliasdešimt eurų taupymo bet ir +47% multicore greičio.
> Asrock kaip gamintojas man niekad nepatiko.
> Ramo MHz praktiškai nieko neduoda,  bet 16 GB rekomenduotini.
> NVMe yra nevertas pinigų, geriau didesnis SATA SSD
> 580 8G vs 1060 6G galima sakyti 1,25:1
> dar prastesnių vaizdo plokščių tikrai nerekomenduočiau.
> kompiuteris jau dabar yra vidutinio lygio ir kai kurie žaidimai jau
> dabar ultra nebetempia 60 fps, o po 5 metų tai jau panašu kad veiks tik
> su medium. Ateityje žadama daugiau žaidimų su Vulkan API, tai ateičiai
> [...]

Ačiū. Paskaičiau keletą forumų apie i5-8400 vs 2600x ir panašu, kad
pagal jaunuolio naudojimą - reikia AMD (be žaidimų bus stream, video,
skype ar pan. lygiagrečiai).

Atnaujinta specifikacija:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1D_zz2BVfRj6LuUmdQY_GxX5WBrjemQAAw2mCWOvwT0w/edit?usp=sharing

Gražus PC gaunasi už 1029€

Nuėmus grožį (nešviečiantis RAM, case+psu už 100€ vietoje 200€, ir Ryzen
5 2600 vietoje 2600x, kuris kuris stipresnis vos keliais %) gauname 835€

Reiškia teisybė kažkur per vidurį 835-1029€