Tema: Re: Priminkite, kokį RAM'ą dėti į H370+i5 8500 komplektą?
Autorius: Remigijus
Data: 2018-11-28 09:20:35
Ryzen duotų ne tik keliasdešimt eurų taupymo bet ir +47% multicore greičio.
Asrock kaip gamintojas man niekad nepatiko.
Ramo MHz praktiškai nieko neduoda,  bet 16 GB rekomenduotini.
NVMe yra nevertas pinigų, geriau didesnis SATA SSD
580 8G vs 1060 6G galima sakyti 1,25:1
dar prastesnių vaizdo plokščių tikrai nerekomenduočiau.
kompiuteris jau dabar yra vidutinio lygio ir kai kurie žaidimai jau
dabar ultra nebetempia 60 fps, o po 5 metų tai jau panašu kad veiks tik
su medium. Ateityje žadama daugiau žaidimų su Vulkan API, tai ateičiai
manau 580 yra kur kas geresnis pasirinkimas už 1060. AMD gpu turi dar ir
freesync.