Tema: Re: Priminkite, kokį RAM'ą dėti į H370+i5 8500 komplektą?
Autorius: MRT
Data: 2018-09-05 23:07:34
> Ouč.. tik dabar supratau.
> Na žodžiu NVMe reikia specifikuoti. Kuris 2x brangesnis tai pačiai talpai.
>
> Į vaikino biudžetą telpa 250GB NVMe arba 500GB SATA.
>
> 250GB man užtektų. Bet čia spėju be WinOS, tilps kokie 4 sunkesni
> žaidimai. O jei kokie nors Battlefield su visais addons'ais - tai dar
> mažiau.
>
> Brrr...

As tik norejau pasakyt, kad MX500 500GB galimas ir 2,5" notebookinio
hardo formoj - kaina ta pati, greitis tas pats, o M.2 portai
lieka matkej laisvi ateities SSD upgrade'ams.

Dar normalu taikyti ir tokia praktika kaip Fast+Slow
OS, SW, kalami geimai - M.2 NMVe
UserData - fotkes, muzonas, filmai, downloads - SATA SSD.

PS. jei laptop'as plonas neturi vietos 2,5" HDD, o tik M.2 porta,
tada galimas MX500 500GB .. siemet darbe teko imt Samsung 860 EVO
senokai Toshibai, nes joje buvo tik mSATA galimybes.