Tema: Re: Priminkite, kokį RAM'ą dėti į H370+i5 8500 komplektą?
Autorius: Bronco
Data: 2018-09-04 22:41:18
On 2018-09-04 21:54, bat0nas wrote:
> ad klausimai:
> 1) CPU nebėra kur mažinti. Nebet į i3. Right?

Neverta. Žaidimų pc su i3 tai ne kažką...

> 2) MB galima būtų pasiimti mažiau šviečiančią. Kažką už 110€eilės.
> Taupom 50€

Galima.

> 3) RAM. Nieko nekeičiam.
Gali irgi ne gėjišką variantą dėti, žaidimams tai įtakos neturės.

> 4) GPU. Įmečiau 1070 Ti kaip Sweet spot. Ar 1060 yra laikomas aukso
> viduriuku? Galima čia taupyti iki 100€

Šiaip, sweet spot yra 1060, su sąlyga, jei monikas bus FHD. Kažkaip
nematau didelės logikos dabar supilt vos ne 550 EUR už 1070 Ti, kai ant
"nosies" nauja nVidia video kortų karta kabo. Be to, dar ir pasirinkai
ASUS Strix seriją, kuri kažkodėl visą laiką overpraisinta kabo
pricelistuose.

https://www.amazon.de/Zotac-GeForce-ZT-P10600B-10M-Grafikkarte-192-bit/dp/B01I5O5AP2

Tas pats aušinimo hybrid mode 0dB kaip ir strix serijoje.

> 5) CASE. Reikia su stiklu. Vietoje Fractal'o kažką įdedam už 100€.
> Taupom 40€

Fractal'o Define geras keisas, aš jo nekeisčiau, tik neaišku kam tas
plastikinis langas reikalingas? Kad daugiau būtų triukšmo patalpoje?

Paimk senesnį R5 be lango, sutaupysi tuos pačius pinigus ir bus tylesnis
variantas:

https://www.amazon.de/Fractal-Design-Blackout-Geh%C3%A4use-Modding/dp/B00ZRVVHRW

> 6) PSU. Jei ir pasiūlysit geresnį.. vis tiek kainuos tą patį 100€.
> Nesutaupom.

Čia geriau netaupyti.

https://www.amazon.de/Corsair-RM750i-PC-Netzteil-Voll-Modulares-Kabelmanagement/dp/B00ZRL7IAW

"i" serijoje be Corsair Link'o dar ir geresni aušintuvo guoliai. O 750W
yra geriau, nes PSU dažniau dirbs 0dB režimu.