Tema: Re: Priminkite, kokį RAM'ą dėti į H370+i5 8500 komplektą?
Autorius: MRT
Data: 2018-09-05 16:59:26

> Kur tu tą krūvą naudingų dalykų matai (be USB C)? :D Vienintelis naudingas - SD kortelės lizdas (nors ir tai pas mus visus
> stalčiuose turbūt mėtosi bent po vieną SD kortelių skaitytuvą).
>
> Nes visokių MS Memory Stick ir CF gi niekas nebenaudoja :D

Na suprantama, jei jau kalnai, tai i virsunes ziurim, bet cia reikia ir i apacia paziuret :D..
ne vienas Type-C, bet ir paprastu USB3.0 + eSATA* (sitas gali but aktualus, bet ne kiekvienam)

* Pvz. mano darbiniam kompe pro 3.5" external slota islenda 2 sata laidai ir
maitinimo laidas (sata + molex, o ant jo uzmautas molex to sata maitinimas :D)

PS. buna ir kitokiu "gerio kalnu" :)