Tema: Re: Priminkite, kokį RAM'ą dėti į H370+i5 8500 komplektą?
Autorius: bat0nas
Data: 2018-09-05 08:48:54
On 2018-09-04 22:46, Bronco wrote:

> O, sugalvojau! Jei tau būtinai reik su langu, tai nupirk pigiau R5 juodą
> be lango ir atvežk man dureles, aš tau jas pakeisiu nemokamai į dureles
> su langu ;) Nes čia nesukontroliavau vieno pirkimo ir nupirko Define R5
> su langu, kur jo visai nereikėjo :) Tsakant, Super deal'as ;)

Variantas.
Tik R5 netinka, nes jis nėra future proof. R6, esant poreikiui, bus
galima papildyti USB C jungtimi:
http://www.fractal-design.com/home/product/accessories/connect-d1

Bet kokiu atveju - Fractal Design yra mano pasirinkimas. PC naudotojas
gali netyčia užsimanyti kažko pigigaus, bet belekaip šviečiančio
kalėdiniais LED'ais.