Tema: Re: Priminkite, kokį RAM'ą dėti į H370+i5 8500 komplektą?
Autorius: MRT
Data: 2018-09-04 23:26:38

> Neverta. Žaidimų pc su i3 tai ne kažką...

neverta, nors i3-8100 +/- i5-7400
jei groja truputi, tai nera baisiai
negerai ir i5-8400 (bus -20 Eur)

Tiesa, radau ir pameciau - ausintuva nebrangu deretu idet.

> Galima.

ir labai rekomenduociau imt pigesne.
labai norint ir B360 tinkama (H370 palaiko RAID, kuris neplanuojamas).
del Z370 - nemandra butu pigesne nei nuziureta ROG'atke.

> Gali irgi ne gėjišką variantą dėti, žaidimams tai įtakos neturės.

16GB kaina laikosi ~160 Eur, t.y. ~10Eur/GB,
tai nieko gausiai nepritaupysi.

> Šiaip, sweet spot yra 1060, su sąlyga, jei monikas bus FHD. Kažkaip
> nematau didelės logikos dabar supilt vos ne 550 EUR už 1070 Ti, kai ant
> "nosies" nauja nVidia video kortų karta kabo. Be to, dar ir pasirinkai
> ASUS Strix seriją, kuri kažkodėl visą laiką overpraisinta kabo
> pricelistuose.
>
> https://www.amazon.de/Zotac-GeForce-ZT-P10600B-10M-Grafikkarte-192-bit/dp/B01I5O5AP2
 >
 > Tas pats aušinimo hybrid mode 0dB kaip ir strix serijoje.

Net 100 Eur pigesniu GTX1070 yra skytech'e, bet pritariu del
GTX1060 su salyga, kad FHD netgi galima nespjaut i 3GB versija.

234 -
http://www.skytech.lt/gvn1060ixoc3gd-gigabyte-geforce-gtx-1060-mini-itx-3gb-gddr5-192-bit-hdmi-2xdvi-p-323429.html

293 -
http://www.skytech.lt/ztp10600b10m-zotac-geforce-gtx-1060-amp-6gb-gddr5-192-bit-hdmi-dvi-3xdp-p-319369.html
(ZOTAC'ai geresni AMP edition)

436 -
http://www.skytech.lt/ztp10700g10m-zotac-geforce-gtx-1070-mini-8gb-gddr5-256-bit-hdmi-dvi-3xdp-p-324578.html
(ne AMP, tai ar 0db moka nzn)

442 -
http://www.skytech.lt/gvn1070wf2oc8gd-gigabyte-geforce-gtx-1070-windforce-8gb-gddr5-256-bit-hdmi-dvi-3-p-317573.html
(sita lyg ir moka- The 3D Active Fan provides semi-passive cooling <..>)

GTX1060 3GB ir 6GB vietomis galios FHD rezoj gali ir nedaug skirtis.
GTX1060_6GB uz ~293 vs GTX1070 uz ~442 << skirtumo ~150 Eur ir
jei imt uz dideli geri "valina kuo geriau" gal GTX1070 uz 442 Eur geriau

Tik tiek, kad su laiku nevalins su naujausiais geimais ir ta GTX1070.

Tiesa, ta GTX1070 skytech kainu istorija rodo, kad pries
du menesius kainavo ~544 Eur ... ~100 Eur drop'as visai nieko.

> Fractal'o Define geras keisas, aš jo nekeisčiau, tik neaišku kam tas
> plastikinis langas reikalingas? Kad daugiau būtų triukšmo patalpoje?
>
> Paimk senesnį R5 be lango, sutaupysi tuos pačius pinigus ir bus tylesnis
> variantas:
>
> https://www.amazon.de/Fractal-Design-Blackout-Geh%C3%A4use-Modding/dp/B00ZRVVHRW

Galima ir riebiau pataupyt, bet .. krenta kaina, tai krenta
ir solidumas (nors jo nebus su disko moda), tvirtumas, kokybe ir t.t.

Pvz. kazkas buvo paminejes geru zodziu sita:
http://www.skytech.lt/dpatxdukbkv3-deepcool-dukase-side-window-black-atx-power-supply-included-p-387667.html

Tik imant toki lukesciai turi buti gerokai
mazesni nei Fractal Refine'iniai.

> Čia geriau netaupyti.
>
> https://www.amazon.de/Corsair-RM750i-PC-Netzteil-Voll-Modulares-Kabelmanagement/dp/B00ZRL7IAW
>

> "i" serijoje be Corsair Link'o dar ir geresni aušintuvo guoliai. O 750W
> yra geriau, nes PSU dažniau dirbs 0dB režimu.

Net jei ir padoru pigesni imt - bus tik truputi pigiau
bendram kontekste, o PSU bus tarkim paprastesnis.
Vien tai, kad sis moka 0db galima sitoj vietoj ir viena aki primerkt.