Tema: Re: Kaip iš Win 10 pažiūrėti kokiame režime dirba SATA kontroleris?
Autorius: MRT
Data: 2018-08-29 13:08:41
> Per daug step'ų :(
> Mano kolega yra nemažai laptopų ardęs, sakė: - jerunda, duok čia, viens - du ir padarysim, bet kai nuėmė dangtelį ir klavą, sako:
> sorry, tiek to :DDD

tokio stiliaus ardymu ir pats ne tiek jau mazai dares ir taip,
tenka keiktis, daug varzteliu, visokius sh.. suziuret..
gera valanda tarkim nueina, bet jei darai, tai kaip ir padarai..
cia durna, kad del suknisto HDD taip reik, o as tokius cirkus linkes
daryt, tai reikia ventiliatoriu pravalyt (o tai daugeliui reiskia toki skrodima)..