Tema: Re: Kaip iš Win 10 pažiūrėti kokiame režime dirba SATA kontroleris?
Autorius: Caponi
Data: 2018-08-29 12:58:38
Nu jei rezultatai teisingi, tai DVD irgi ant SATA6.0Gbps pakabinta. O
kas link HDD keitimo, tai MRT jau pasiūlė, išpjauk nx tą niekam
nereikalingą plastmasės gabalą dugne ir keitimas pataps paprastas kaip 3
kapeikos. Kelis kart tokiuose teko kompuose diskus keist, tai lygiai ta
pati mintis būdavo, tik kai daiktai ne mano, tai saviveikla
neužsiiminėdavau :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/