Tema: Re: Kaip iš Win 10 pažiūrėti kokiame režime dirba SATA kontroleris?
Autorius: MRT
Data: 2018-08-25 12:16:11
> Vat ką aš tau ir bandžiau pasakyt - kai tu naudoji savo vieną ar 2
> kompus ir juose 3-4 programas - turbūt nesunkiai ir, tarkim, daniškai
> meniu užrašai persiprastų. O kai programų su kuriom susiduri, net ir po
> ta pačia Windoze (kurios, beje, aš kasdien ne tik 10-tą versiją matau),
> yra šimtai, tai košė prie gero nepriveda. Ir Windozėj tu nepatikėsi kiek
> teksto yra, jei neapsiribot tik Start knopkės spaudinėjimu :-)

Smagiausia, kad googlinant tas LT frazes nieko nerasi, jei pagalbos
ieskai google pagal angliskus raktinius zodzius, atsakymai irgi
angliski, o tada galvoji, kaip cia lietuviskai.

Dar vienas EN privalumas ju zodziu trumpumas lyginant su LT.
File, Edit, Copy, Paste, View, Send, Tools, Find, Options, Advanced, ...
Akis lengviau uzkliuna uz ju + nemazai zmoniu yra,
kurie IT naudojima/tvarkyma atlieka nuo tu laiku,
kai LT kalba kompuose buvo isimtis ar retenybe.

Jonu Jonaitis juk nelabai su EN draugauja -
matome kaip jam elementariais adminui klausimais googlint sekas.