Tema: Re:
Autorius: svyt
Data: 2018-08-26 20:46:34
Jei mano visi seneliai, tevai lietuviai, as gyvenu liwtuvoj, kalbu
 lietuviskai ir nesuprantu kazko, manau teksatas yra ne
 lietuviskas, kitaip as ji suprasciau. Kad kazkokie biudzetininkai
 kuria dirbtine kalba, lietuviska esperanto versija nereiskia kad
 as privalau taip kalbeti.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/