Tema: Re: Kaip iš Win 10 pažiūrėti kokiame režime dirba SATA kontroleris?
Autorius: Caponi
Data: 2018-08-24 22:42:22
Matai, softe problema tame, kad kiekvienas gamintojas skirtingą lietuvių
kalbą naudoja.
Kai kompu tik filmus žiūri, snukiaknyges vartai ir Skypu skambinėji, tai
tikriausiai px, bet kai reikia kažką giliau susirast ir padaryt, tai
pzdc tie vertalai (aš va, pvz., niekaip negaliu pamiršt registro avilio :-))
Bet džiaugiuosi už tamstą, kad toks geras lituanistas....

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/