Tema: Re: Kaip iš Win 10 pažiūrėti kokiame režime dirba SATA kontroleris?
Autorius: Caponi
Data: 2018-08-25 00:37:03
Vat ką aš tau ir bandžiau pasakyt - kai tu naudoji savo vieną ar 2
kompus ir juose 3-4 programas - turbūt nesunkiai ir, tarkim, daniškai
meniu užrašai persiprastų. O kai programų su kuriom susiduri, net ir po
ta pačia Windoze (kurios, beje, aš kasdien ne tik 10-tą versiją matau),
yra šimtai, tai košė prie gero nepriveda. Ir Windozėj tu nepatikėsi kiek
teksto yra, jei neapsiribot tik Start knopkės spaudinėjimu :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/